poniedziałek, 5 maja 2014

Prolog :)

*Karolina*

Strasznie padało zresztą już od rana . Pogoda sprzyjała sytuacji. Wszyscy zgromadziliśmy się w kole i każdy spoglądał ze smutkiem na innych, tylko nie ja. Ja myślami byłam bardzo daleko, może dlatego, że nie mogę pogodzić się z tym wszystkim. I właśnie w tej chwili mam w głowie moment jak to się wszystko zaczęło. Było to 6 lat temu kupe czasu co ? Wiele może się wydarzyć. I zdarzyło się, nawet więcej niż wiele Nasze życie od tamtego momentu zmieniło się o 360 stopni. Czy było warto ? Moim zdaniem tak, ale ocenicie sami. A więc ...

*****************************************************************************
Hejka. No i jest prolog :D Pierwszy rozdział pojawi się 20 maja (wtorek). Prosimy o komentarze :) Możliwe, ale nie obiecujemy, że rozdział pojawi się szybciej. I jak się wam podoba .? Ania & Klaudia :D

3 komentarze:

  1. Jestem bardzo ciekawa co takiego stało się 6 lat temu :)
    Czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział :*
    Weny kochane <3
    Buziaki, @xAgata_Sz . xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie tym zaciekawiłaś :D
    Fajnie się zaczyna.
    No to czekam na pierwszy rozdział.

    Zapraszam: lovee-story-for-us.blogspot.com
    Oraz na mój blog o Larry'm: you-break-my-heart-again.blogspot.com

    Dominika.

    OdpowiedzUsuń
  3. No ciekawie się zapowiada :D

    OdpowiedzUsuń